3 december Wellington - Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van claudia Verkerk - WaarBenJij.nu 3 december Wellington - Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van claudia Verkerk - WaarBenJij.nu

3 december Wellington - Auckland

03 December 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

Wordt het slapen onder de brug vannacht????

Vandaag klokje rond in de bus gezeten, nou dan kunnen jullie wel raden hoe lang ik in de bus heb vertoefd. Toen ik in de bus zat vertelde de buschauffeur dat er geen accommodatie geregeld was in Auckland, omdat alles vol zat Coldplay treedt vanavond op. Er staat nog iets op mijn bucketlist zal ik die vanavond af kunnen strepen dan? Ik ben zelf maar even gaan neuzen op internet (ja deze reis had ik internet in de bus kwam nu heel mooi uit) Aangezien ik 2 nachten blijf in Auckland kon ik wel een accommodatie vinden voor 4 op 5 december maar nog niks voor aankomende nacht ben maar gaan mailen naar de accommodatie waar ik de tweede nacht slaap of ze misschien voor dit kleine ukkie nog een plekkie hebben. Ik heb toch maar de stoute schoenen aangetrokken (want wachten op de mail duurde me te lang ben niks ongeduldig maar wil het wel geregeld hebben) en zelf een Engels telefoongesprek gevoerd want ik had nog steeds geen mail terug gehad. En het is me gelukt om de boeking voor vanavond akkoord te maken. Toch niet onder de brug dus, lijst niet afgewerkt als ik thuis kom. Stiekem ben ik toch wel trots op mezelf dat ik gewoon even gebeld heb. Ik die voor mijn engels op mijn examen een 3 scoorde. Om 6 uur kwam ik dan eindelijk aan bij het hostel. Ik had nog brood over van overdag dus dat heb ik gebruikt voor het avond eten. Morgen ga ik lekker de stad verkennen want het wordt weer mooi weer en de andere dingen op mijn bucketlist moeten ook nog afgevinkt worden waarvan enkele in Auckland. Oja nog even wat is het Noordereiland toch anders dan het Zuiderleiland hier zijn niet zoveel bergen, vandaag kwam ik voornamelijk langs groene vlaktes.

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Totaal aantal bezoekers 21967