Vrijdag 16 december dag voor vertrek (terugreis) - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van claudia Verkerk - WaarBenJij.nu Vrijdag 16 december dag voor vertrek (terugreis) - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van claudia Verkerk - WaarBenJij.nu

16 December 2016 | Nieuw Zeeland, Tauranga

Dan heb je jaren met het plan gelopen om naar nieuw zeeland gegaan nu ben ik er (nog) Wat zijn deze 7 weken vakantie snel voorbij gegaan al zeg ik het zelf (ken mensen die er anders over denken) Morgen stap ik alweer op het vliegtuig naar huis. Ik heb een super tijd gehad tijdens mijn rondreis, ben gastvrij ontvangen bij Erika Sjaak Nydia en Kaya echt een reis om nooit te vergeten. Ik vond het erg leuk om iedereen een klein beetje mee te laten leven maar besef me ook dat dit maar een klein tipje van de sluier is geweest je moet hier echt geweest zijn om te ervaren hoe mooi het is. Voordat ik morgen in het vliegtuig stap wil ik alle volgens bedanken voor de reacties die zij geplaatst hebben. Jullie hebben nog 1 of 2 verslagen tegoed (ik ga proberen jullie nog bij te kletsen op taipei) en dan zit dit avontuur erop. Mijn koffers staan klaar, alles is opgeladen, niet onbelangrijk ik heb ingecheckt ik kan morgen beginnen aan de terugreis.

• 16 December 2016 - 13:23

Kees En Roely Verkerk:

Hoi een heel fijne reis terug en bedankt voor alle prachtige beelden en verslagen die je met ons hebt gedeeld
    we hopen je gauw te zien groetjes en een knuffel van Opa en Oma Verkerk

• 16 December 2016 - 15:41

Alice:

Hoi Claudia,
    ik heb genoten van je blog. Wat een super mooie reis heb jij gemaakt.
    Goede terugreis.

• 16 December 2016 - 21:47

Wilma Arkesteijn:

Claudia een hele goede reis terug en bedankt voor je leuke verhalen.
    Wat een mooie reis en ervaring heb je opgedaan.

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Tauranga

Totaal aantal bezoekers 21954